jonnahnilsson

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Jonnah Nilsson - 1 april 2012 23:29

atm kollar jag på death valley, är förvirrad och fattar inte ett piss.

har som sagt inte varit världens bästa dag, har bråkat men allt & alla, jag hoppas verkligen att dagen blir bättre imorgon. ville också berätta att det är ganska onödigt att kolla bloggen på morgonen, eftersom jag aldrig bloggar då. jag bloggar alltid efter skolan eller typ ett på helgerna, just sayin'.  funderar på att börja blogga tillsammans med någon, asså att jag delar bloggen med någon. det blir lättare då också eftersom bloggpauserna försvinner och kanske mer intressant att läsa om två personer? VAD TYCKER NI? BLOGGA ENSAM ELLER MED NÅGON?

 

jag blir yr av din beröring.
jag ryser när du viskar mitt namn.
jag får en klump i magen när du inte är nära.
jag ler som en idiot inombords när du kysser mej.
jag känner mej stolt när jag kallar dej "älskling"

och jag vet att du är bara min och ingen annans. bara min.

jag älskar dej.♥


Av Jonnah Nilsson - 1 april 2012 19:26

 

bjuder på en glad bild på mej och min älskade amanda, min bara min!

Av Jonnah Nilsson - 1 april 2012 12:16

har inte sovit inatt eftersom jag bestämde mej för att dygna helt forever alone, haha.

mitt glada humör försvann snabbt igår av en idiot som inte ens är värd att nämnas, som jag egentligen inte borde lägga tid på alls, menmen. nikita, om du ser det här, skriv till mej på chatten direkt! snöhelvetet förstörde också min dag för att jag inte kan åka 4-hjuling och det är alldeles för lite snö för att åka skoter, jag vill ha sommar! nu! dessutom funderar jag starkt på att flytta till kina eller nåt, bara för att slippa alla jävla människor i den här jävla f*tt staden, bara dra utan att någon vet någonting.

 


Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards