jonnahnilsson

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

fick en fråga om jag kunde göra "frågor-till-bloggen-sak" så här kommer den!

Av Jonnah Nilsson - 19 april 2012 21:18

SENASTE:

1. Dryck: cola eller frukt smoothie om det räknas?

2. Telefonsamtalet: anton

3. SMS: amanda

4. Sång du lyssnade på: tröjan du hatar


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: nej

7. Har du varit otrogen mot någon: ja

8. Varit kär: om jag har, fast bara en person som jag verkligen älskar på riktigt.

9. Förlorat någon speciell person: ja, min allra bästa killkompis.

10. Varit deprimerad: ja i olika perioder.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: nej, kan inte sova sittandes, går bara inte!


 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. svart.

13. rosa.

14. sommarfärger.


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: japp.

16. Fått ditt hjärta krossat: japp.

17. Skrattat så att du har börjat gråta: jaa! :D

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: inte i år.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: johodu, om jag har!

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: varje dag.

21. Kysst en kompis: ja :/


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: vem har MSN nuförtiden?

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: inte 5493584368436743.

24. Har du några husdjur?: ja

25. Vill du ändra ditt namn?: jag gillar inte mitt men jag skulle inte kunna tänka mej att byta.

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag var i stockholm tror jag.

27. Vilken tid vaknade du idag: halv åtta.

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: jag fick damp föratt folk inte kunde låta mej vara.

29. Någonting som du längtar till: SOMMAR! SOMMAR! SOMMAR!


31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag hade gjort annorlunda val.

32. Vad lyssnar du på just nu: we are young.

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: japp, syrrans kompis!

34. Vad gör dig irriterad just nu: folk på TVn som hånglar för första gången, dom käkar upp varann istället.


OM DIG:

36. Vad är ditt namn: jonnah

37. Singel/upptagen: singel, tacka fan för det!

38. Stjärntecken: fiskarna

39. Kille eller tjej: tjej

40. Grundskola: köttfärsskolan (körfältsskolan)

41. Gymnasie: jag är för liten x)

42. Högskola: ...

43. Hårfärg: mörkbrunt nu men naturligt platinablond.

44. Långt eller kort: ganska långt tror jag.

45. Längd: 1,60

46. Vad gillar du gällande dig själv: jag vet inte

47. Piercings: öron men alldeles snart naveln!

48. Tattoos: nej

49. Höger eller vänster: höger
 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: inget

52. Piercing: öron

53. Tatueringen: ingen

54. Bästa vän: malin och nina :')

55. Sporten du spelade: fotboll

56. Husdjur: hund eller katt

57. Vaccination du minns: den jag tog för några månader sen, är så jävla spruträdd så jag hoppar över alla..

58. Konsert: beyoncé

60. Alkohol du drack: -


JUST NU:

61. Äter du: inget

62. Dricker du: inget. fan nu blev jag törstig..

63. Är du på väg att: ta fram kläder tills imorgon.

64. Lyssnar du på:örfila dej själv

65. Väntar du på: joel


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja 

67. Vill du gifta dig: kanske, typ

68. Karriär i åtanke: jag älskar att sjunga men plan B är psykolog


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: ögon

70. Kramar eller pussar: båda.

71. Kortare eller längre: längre.

72. Yngre eller äldre: äldre.

73. Romantisk eller spontan: båda

74. Snygg mage eller snygga armar: snyggmage.

75. Tatueringar eller piercingar: inget

76. Känslig eller inte: mittimellan

77. Ragg eller förhållande: förhållande men ibland ragg

78. Bråkstake eller tveksam: mittimellan


HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling:...

80. Gjort något sjukt spontant: ohja!

81. Tappat glasögon eller linser: nej, har inga

82. Haft sex:

83. Krossat någons hjärta: ja.

84. Har någon krossat ditt hjärta: ja.

85. Har du blivit arresterad: haha, nej? ever heard of running? nej jag skoja. fast ne.

86. Dissat någon: ja, nya hobbyn!

87. Gråtit när någon dött: ja

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): kanske


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: för det mesta

90. Mirakel: njaa

91. Kärlek vid första ögonkastet: det har hänt mej

92. Himlen: jag ser ju den?

93. Tomten:ja, min stora förebild!

94. Att kyssas på första dejten: varför inte?

95. Änglar: njaaaaaa


SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: ja

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja, kan kan man.

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj och mina vänner

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: varför ljuga?

 

 

det är precis såhär jag tänker!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonnah Nilsson - 14 februari 2014 16:45

Har bytt blogg! Ni hittar mig på http://jonnanil.blogg.se/

Av Jonnah Nilsson - 15 december 2013 10:51


Hej! Har haft fullt upp i helgen. Jag är på Local Hero, det är typ en planeringshelg för cafégruppen. Vi planerar discon, resor, hur vi ska få ihop pengar till dom resorna och andra event. Det är kul, men jag behövde kliva upp rätt så tidigt imorse. ...

Av Jonnah Nilsson - 9 december 2013 13:39

Hej! Danshowen i helgen ÄGDE, fyfan vad kul det var. Längtar som satan till nästa termin! Hade ju tänkt att lägga upp lite bilder här ifrån showen men mamsen glömde att ta bilder, haha. Nu har jag NO sen slutar jag för idag! Ha det så bra! [Bild]...

Av Jonnah Nilsson - 7 december 2013 16:37


Hej! Just nu sitter jag, Isabelle och Sophia och taggar till tusen inför dansshowen. En och en halv timme kvar.. Hör av mig senare och berättar hur det gick, imorgon kväll får ni bilder också! kursiv text ...

Av Jonnah Nilsson - 6 december 2013 11:33


Hej! Jag har NO nu och får massage av bästa Carro! Superskönt faktiskt, haha. Jag har snart lunch och sen är det en lektion till och sen är det slut på skola för den här veckan! Efter skolan ska jag gymma och klockan 5 vidare på danspass! Vi h...

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards