jonnahnilsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 28 mars 2012 16:38

har snackat tele med celine ett tag, var sjukt skönt att få snacka med någon som förstår och verkligen bryr sig, tack. hon kommer kanske hit ikväll så vi kan snacka lite mer. chattar också med anton om samma sak, och han förstår men också, och vad jag menar och jag har fått ganska mycket åsikter från bådas håll så det blir lättare att veta vad jag ska göra, tack så mycket, älskar er.♥ nu tänkte jag fixa lite till med header och förhoppnings vis blir den klar idag/ikväll..

 

det suger att man inte kan prata med

personen man älskar.


Av Jonnah Nilsson - 27 mars 2012 22:12

förlåt för att jag inte har bloggat på "riktigt" bara gjort before i die sak..

men idag har jag varit på stan med nikita och amanda, eftersom jag skulle på familjerätten idag, och det där mötet slutade precis när vi slutade skoldagen, så mamma skjutsade ner oss, sen drog vi hem till nikita en snabbis, kommer inte ihåg varför..och sen drog vi ner på stan, men sen ringde tea och hon behövde sina skor som hon hade hos nikita så vi var tvungen att gå tillbaka och ge tea skorna, sen drog vi på donken & träffade cotten och selin. efter bara en liten stund drog jag och amanda ifrån donken och handlade lite kläder..eller iaf jag. köpte nya byxor, underkläder, make up sakemojs, ny mascara (DEN ÄR AAAAAAAWESOME!), sen hårfärg. var planerat att jag skulle färga utväxten idag men det blev inte så eftersom jag är sjukt trött, min syster också och hon är nästan den enda personen på jorden som får röra mitt hår överhuvudtaget, hatar när folk håller på med mitt hår, finns bara 2 personer som får röra det..nu sitter jag och planerar morgondagen, har inte kommit fram till så mycket, MEN DEN KOMMER ÄÄÄÄGA, bara för att jag inte orkar med en till dag som suger kuk, föööööööööörlååååt för mitt fina ordval :'D ähmen, nu ska jag ta en varm & lång dusch och sen blire nog film med min stackarstackars sjuka bror, krya på dej bubbilubben, förlåt, vettefan vad som är med mej idag, förmodligen godiset jag & amanda käkade..hörs!

 

jag saknar dej. massor.

Av Jonnah Nilsson - 27 mars 2012 18:23

 

det sista behövs inte för det har jag redan, jag älskar dej, elias.

Av Jonnah Nilsson - 26 mars 2012 19:20

brorsan fick mej på bättre humör.

eftersom han är sjuk bad han mej att köpa glass, så jag sa ja, ska bara fixa mej först. då säger han: men jonnah, du behöver inte sminka dej, du är så vacker utan. och BAAAM där smälte mitt hjärta, min storebror är världens bästa, delar plats med elias :') men aja, just nu sitter jag och joel med en piggelin i varsin hand medans vi kollar på 2 and a half men, love it. håller också på med en ny header, som jag började på förra veckan, så jag ska försöka få till den och sen kanske jag lägger upp lite bilder, fotade lite idag, som en liten distrahering för mej själv. nu tänkte jag bara slappa i soffan och kolla på tv, hörs senare, eller imorn.

elias:

 

Av Jonnah Nilsson - 26 mars 2012 16:46

har världens sämsta dag, grät exakt hela kvällen igår, du var på andra linjen och du förstog inte ens då varför jag var så tyst. vill bara ligga i soffan, och stirra in i väggen, tillochmed det är intressantare än att hitta på någonting nu. orkar inte blogga, återkommer när det är bättre.

jag klarar det inte utan dej, förstå det.

 

det här går ut till alla er som sagt att ni känner mej men ingen vet vem jag är,

inte ens mina vänner. är det här verkligen jag? den tanken slår mej varje dag.


.

Av Jonnah Nilsson - 25 mars 2012 20:23

 

jag är inte gjord av sten.

jag är inte den där kaxiga, tuffa, bitchiga tjejen,

det är bara min utsida.

du sårar mej, medans jag säger att "nä, vadå? det där var inte elakt?"

vad ska jag säga?

jag är inte gjord av sten.

jag blir inte sur, bara ledsen, när jag är ensam.

jag gråter jag också,

oftare än du tror.

Av Jonnah Nilsson - 25 mars 2012 17:11

nyss kommit hem, förlåt för ingen bloggning alls.

har varit med celine hela helgen, har haft så sjukt kul fast det har endå varit världens värsta helg, fast det har inget med celine att göra. har haft tjockis dag idag, legat i sängen med kakor, läsk, glass och spelat wordfeud, love my life. haha, även också att jag , syrran & adrian blev sugen på pizza så jag hoppas att pizzanissarna kommer snart, innan jag dör av hunger. just nu kollar jag på ameican gangster med joel, ludvig, martin & linn, lite småkul. äh, men nu blire väl att kolla klart på filmen, sen käk, hörs!

 

jag skorna.

Av Jonnah Nilsson - 23 mars 2012 08:40

befinner mej just nu i ett grupprum med misen!

har ämnesdag, så jag och misen sitter ju i ett grupprum, jag vid en dator och hon vid mobilen. eftersom skolan har bannat youtube så är vi inne på grooveshark, HAHA, skolan suger så hårt! ah, men nu ska vi fortsätta att inte jobba, hööööööörs!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards