jonnahnilsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 11 mars 2012 20:07

 

Dag 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 10: Några favorit citat.
Dag 11. En bild du tycker visar kärlek. 
Dag 12: En bild som får dig att le 
Dag 13: Din mobiltelefon
Dag 14: Din nuvarande profilbild på facebook

Av Jonnah Nilsson - 11 mars 2012 18:16

som ni ser så har jag en ny header, den är bara tillfällig, bara för att jag hade så tråkigt..

det har inte hänt så mycket, kollar just nu på "Young Adult"..den suger. ikväll händer det väl inte heller så mycket, funderade på att dra ut med adrian och måla, men det blev inte så. måste träffa gamla klasskompisar kände jag, nästan halva klassen har jag inte ens träffat sen skolavslutningen, saknar dom allihop, världens mest irriterande, jobbigaste, bråkigaste klass nu ska jag kolla klart på filmen, later!

 

den suger.

Av Jonnah Nilsson - 11 mars 2012 15:35

igååååååååååååår, drog jag till elias och kom hem vid 11 tiden ungefär, sen la jag mej på soffan, satte på en film och sen..ZZZZzzzzzzzZZZzzzzzZzzzzZzzzzZZZZZZzzzz. va med om historiens pinsammaste sak igår hos elias, fan också! just nu sitter jag och lyssnar på musik, facebookar och fryser ihjäl - bara för att ni bryr er^^ men jaja, nu ska jag duscha och sen blire nog film..hörs!


I think you need a high-five.


In the face.


With a chair.


Av Jonnah Nilsson - 10 mars 2012 23:37

 

det förflutna har hänt och går inte att ändra på, så lev i nuet och se positivt på framtiden.

Dag 7: En bild från i somras
Dag 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 10: Några favorit citat.
Dag 11. En bild du tycker visar kärlek. 
Dag 12: En bild som får dig att le 
Dag 13: Din mobiltelefon
Dag 14: Din nuvarande profilbild på facebook

Av Jonnah Nilsson - 10 mars 2012 23:37

 

det förflutna har hänt och går inte att ändra på, så lev i nuet och se positivt på framtiden.

Dag 7: En bild från i somras
Dag 8: Bakgrundsbilden på mobilen
Dag 9: En puss- eller krambild med dig och någon annan.
Dag 10: Några favorit citat.
Dag 11. En bild du tycker visar kärlek. 
Dag 12: En bild som får dig att le 
Dag 13: Din mobiltelefon
Dag 14: Din nuvarande profilbild på facebook

Av Jonnah Nilsson - 10 mars 2012 14:29

78 frågor om dig.
- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ja
Hur många har du varit kär i på riktigt? 1-2
Är du kär just nu? ja
-Tio frågor om dig själv
Namn? jonnah
När fyller du år? 9 mars, igår.
Några piercingar? öronen, snart naveln
Vad har du på dig just nu? kläder..
Vilken årstid är bäst? SOMMAR.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna upp brevid den man älskar
Vad tycker du mest om hos dig själv? -
Vad är du bra på? mycket
Vem älskar du mest på denna jorden? elias
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon
- Tre frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? linus
Vem är snyggast av dina vänner? HAHA
Vem är mest partyprisse? haha, ingen aning
- Sju Frågor om din familj
Vem står dig närmast? joel
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nä, mest mamma.
vem är farligast i din familj?  jag, LÄTT
Vem ser roligast ut i din familj? joel, när han sover!
Vem är coolast? jag såklart :D
vem sover du oftast med? haha, ingen
Roligaste kvällen med familjen? lungt på mammas kalas, rofl.
- Nio frågor om idag
Vad har du gjort? sovit, sovit, sovit
Vad ska du göra nu? käka macka! :p
Har du gjort något dåligt idag? jarå
Vad har du ätit idag? inget
Har du duschat idag? nej, men ska
har haft flätor inatt? nej
Är du trött nu? som fan
Vad händer idag? venne
Går du i skolan? LOV!
- ANNAT
Hur mår du just nu? finfint
Har du piercat dig ? ja
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 14.45
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, bloggplatsen
- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? filip engvall & eliaaaaaaaaaaas.
Vem ringde du senast? anton
Vem sms:a till dig senast? elias
Vem sms:a du till senast? syrran
- FAMILilj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 3 sek sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? 6 veckor sen
- ÖVRIGT
Gillar du punk? nej
Har du sminkat dig idag? ja
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist? venne
Vad gillar du för musik? allt möjligt
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Ja
Använder du wax? NEJ, haha
Använder du ögonskugga? nääe
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? ne
Använder du volymspray? ne
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? HAHA, ja?
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? aa
Använder du läppglans/läppstift? nää
Använder du brunkräm? nejnej
Använder du rouge? näääj
Uppsatt hår eller hängande? båda
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar
- KÄRLEK
Är du kär just nu? ja
Har du kysst någon idag? nääääääj
När kysste du någon senast? haha, vet inte, men det är ganska uppenbart vem det va :p
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nä
Vem sov du senast bredvid? mobilen<33333333333333
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? det är också ganska uppenbart..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? haha, nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? no idea
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej, inte direkt?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? forever and always
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? en snygg stil?..
                          

Av Jonnah Nilsson - 10 mars 2012 13:54

har nyss vaknat..

pratade med elias somvanligt igår kväll, i 4 timmar, haha. vi la på vid 3 tiden, däckade diiiiiiiiiiiirekt!

sen kommer morsan och väcker mej vid halv 5 och säger att jag måste gå in på datan och ta reda på hennes PUK-kod, jag vart enormt förbannad eftersom jag nästan nyss hade somnat. sen somnade jag om igen och blev väckt 10 igen, fml. så nyss la jag mej och sov ganska länge, sjukt skönt. just nu sitter jag och lyssnar på Ison & Fille, grymt! blev trött igen..powernaaaaaaaaaaaaaaaap!    

Av Jonnah Nilsson - 10 mars 2012 11:35

Tänkte bara berätta att jag har världens gulligaste & underbaraste pojkvän, jag älskar dej, Elias.

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards