jonnahnilsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Jonnah Nilsson - 23 mars 2012 07:30

du & din vän!
vilka är ni?
namn: jonnah, celine
ålder/-rar: olika åldrar
bostad: östersund

hur...
träffades ni? genom vänner några gånger
länge har ni känt varann? sommras
lika är ni? inte lika alls, bara humorn :D
allmänt bra är ni? helt enkelt bäst
länge kan ni vara ifrån varann? inte speciellt länge alls!
svarar ni i telefon? - HAHAHA, åh gud..
länge brukar in prata i telefon? flera timmar
bra kommer ni överrens? brabra, supersuperuberbra!

vad...
brukar ni göra tillsammans? nästan allt
är er favoriträtt? ja, hur var det nu, min goda kladdkaka kanske? HAHA.
har ni gemensamt? HUMORN

har...
ni varit utomlands tillsammans? nej, men det ska vi ändra på!
ni festat tillsammans? jorå :D
ni tältat tillsammans? haha, nejnej
ni rökt tillsammans? ja
ni dejtat samma kille? nejnej, vi har helt olika smaker :p

när...
pratade ni senast? max en timme sen
pratade ni senast i telefon? fortfarande max en timme sen..
åt ni tillsammans senast? tisdags
ska ni träffas nästa gång? imorn

vem...
av er har snyggast rumpa? haha, inte vet jag
har lättast att få killar? jag..(.................................)
är kvinnligast? båda är väl lika kvinnliga haha
är ordentligast? INTE ÄR DET JAG IAF!
är längst? jag *STOLT*

är kortast? - hon, obviously..

personligt meddelande:

celine, du är världens bästa polare, puss, älskar dej!

 

Av Jonnah Nilsson - 22 mars 2012 23:15

1.Fullständigt namn? – Jonnah Eva Christina Nilsson

2. Tkr du om din mamma & pappa? – en av dom.

3. Vart bor du? – östersund

4. Bor tillsammans med? - mamma

5. Husdjur? - katter..

6. Färg på ditt hus? – tegel..

7. När är du född? – 9 mars

8. Födelsemärken - ja, men inte så många

9. Vilket år tog du studenten? - har inte tagit den än

10. Något jobb? –nej

11. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött?

13. Duschat idag? - ja

14. Kramat någon idag? - ja

15. Pussat någon idag? - ja

16. Vad har du ätit? – calippo shot!

17. Dagens klädsel? – höga byxor och vit stickad tröja

19. Dagens sötnos? – elias såklart :'D

20. Dagens roligaste händelse? – sex & samlevnad på NOn

21. Har du många vänner? - venne, det spelar ingen roll, bara jag har några äkta

22. Hur många har du kysst? – räknar inte..

23. Vem kramade du senast? - elias

24. Hur många vill du ha sex med? – umm..

25. Hur många har varit otrogna med dig? – jag fattar inte..

27. Har du pojk-/flickvän? - ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - celine, min bäjbä

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Joel: köp en till mej också, älskar dej

FAVORIT:

31. Film? - vet inte

32. Låt? – har ingen just nu, men en låt jag inte kan få ut ur huvet är "drive by" med train

33. Mat? – ingen

34. Dryck? - colacolacolacolacola

37. Stad? – L.A, california, eller stockholm

38. Land? – svärje (bra svenska^^)

39. Ämne i skolan? – engelska, FTW!

40. År? - då man var barn, fortfarande liten, oskyldig, hela världen var felfri

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – celine

42. Personen du kysste? - elias

43. Gången du spydde? – igår

44. Gången du grät? – igår

45. Pizzan du åt? - HAHA, fem minuter sen!

46. Gången du var i Göteborg? – sämst minne härdå!

47. Gången du var i Stockholm? – i år iaf

48. Gången du var full? -

49. Gången du var hög? – aldrig varit

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - svart

52. Hund eller katt? - katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - mysa med pojkvännen, festa med polare

54. Tv-spel eller datorspel? - data, om det inte är battlefield eller nåt

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - facebook

58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel? - bigbrother!

60. Svart hår eller blondt? - blondt

61. Blå ögon eller bruna? - bruna

62. Choklad eller lakrits? – gillar inte lakrits så chocklad

63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm, hjärta

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger

65. Coca-cola eller fanta? - cola

66. Pizza eller kebab? - pizza

67. Randigt eller prickigt? - inget, men om jag måste så randigt

68. Älska eller älskas? – båda

69. Leva eller dö? - LEVA!


ANTAL:

70. Personer du älskar? – elias, celine, *****, joel & en massa fler.

71. Personer du hatar? – det skriver jag inte här

72. Personer som sagt att de älskar dig? – räknar inte

75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – ingen aning, men tagga för yran!

76. Gånger du haft minnesluckor? – HAHA.

77. Piercingar har du? - om öronen gills så har jag fyra, men snart blir det naveln!

78. Personer du saknar just nu? – elias, celine,*****

79. Gånger ditt hjärta brustit? – alldeles för många gånger

VEM:

80. Vill du kyssa nu? – eias..

81. Ska du träffa imorgon? – kanske elias, celine
82. Sjöng du senast för? - brorsan, när jag fixa käk kom han in i köket..
83. Hade du senast en msn-konversation med? - vem fan har msn nuförtiden?

84. Spelade du tv-spel med senast? – brosan från en annan farsa
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – är inte det ganska uppenbart?

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HAHAHA, halva östersund vet vem, men personen i fråga är så trög att den inte fattar att jag hatar den.

87. Förtjänar att dö? – ...

89. Vill du sova bredvid inatt? – fortfarande ganska uppenbart..men eftersom inte elias är här får det väl bli mobilen då!

VAD:

90. Gör dig glad? – elias

91. Gör dig ledsen? – *****

93. Önskar du att du slapp göra? – vakna imorn bitti av väckarklockan

94. Vill du ha nu? – bra sömn

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – inget

96. Längtar du till? – SOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR, TAAAAGGA!

97. Tycker du om dina betyg? – like em'!

98. Ångrar du i ditt liv? –

99. Är det bästa som har hänt dig? – elias, forever and always.

 

Av Jonnah Nilsson - 22 mars 2012 16:58

elias drog nyss..eller för typ 20 minuter sen, men JAJAAAAAAA.

var helt fuckad idag på skolan, for fucking real! frågade arvid om han brukar kolla på gayporr eller om han hade haft nån sexdröm om vår handledare alf..känner att jag kommer ångra det här så in i helvete, bara för att jag extremt jävla flum. sen på lunch rasten drog vi på blå..igen..köpte cola och calippo shots, DOM ÄR SÅ GOOOOOOOOODA. bara måste göra det imorn också, BARA för att jag och misen är så tjocka och ska bli sumobrottare..eller nå sånt. just nu lyssnar jag på musik och facebookar, som vanligt. höööörs.  

elias, älskling, jag vet att du kommer hatar mej efter den här bilen.

puss, älskar dej.

Av Jonnah Nilsson - 21 mars 2012 15:52

har haft en bloggpaus, som ni vet. har varit skönt att inte blogga på ett tag, som sagt så behövde jag tid för mej själv ett tag. slutade halv 3 idag, det suger. hårt. annars har det varit rätt så okej, var på vittnesförhör klockan 10 idag hos polisen, det tog typ en och en halvtimme, sen hade vi lunchrast i 2-3 timmar så jag drog hem och käka pizza, tillbaka till skolan och räddade nikita. sen drog hon och jag på blå, köpte calippo shots, läsk, mm. igår var jag på stan, fick med mej ett par byxor hem, rätt så najs, har inte köpt ett par jeans på 532806575902375932052 många år..äh, men jag lägger ut en bild istället på min och nikitas tjockisrast.

 

+ en zebramunk som jag var snabb nog att käka..

Av Jonnah Nilsson - 18 mars 2012 20:18

BLOGGPAUS!

i bara några dagar, behöver tid för mej själv ett tag.

 

Av Jonnah Nilsson - 17 mars 2012 13:36

                   

Av Jonnah Nilsson - 17 mars 2012 12:13

har varit med om mycket i mitt lilla liv, men fan i helvete..jag har aldrig varit så här glad, lycklig, uppspelt!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Av Jonnah Nilsson - 16 mars 2012 21:31

var ju på begravningen idag så därför har jag inte bloggat.

vet inte riktigt heller vad jag ska blogga om eftersom det har varit en rätt så tråkig dag..adrian ringde nyss och undra om jag ville henka på han och zander ut men jag orkar inte, är inte hemma heller, sjukt trött även fast jag sov 2-3 timmar i bilen idag, vafan. men aja, nu ska jag ringa till lite härligt folk & sen kolla film heeeeeeeeeela kvällen, kommer fömodligen somna i soffan..

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards