jonnahnilsson

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 1 februari 2012 18:46

Har kommit hem från stan nyss, köpt lite grejjer, orkar inte berätta vad x))

Är så sjukt trött, har knappt kunnat sova på 2 veckor och ändå går jag på stan och blir ännu tröttare, så dum jag är!

Idag på skolan gjorde vi typ ingenting, vi bara diskuterade storlek, asså kroppsstorlek. Det är inte fint om man är för smal, då blir man kallad anorexia-barn, men om man är för tjock blir man ju kallad tjockis, fel och bara låta folk ha den jävla kroppsstorlek dom vill och skita i att mobba dom för det, puckon. Är inte på så bra humör eftersom jag är så trött och förbannad på cpungar som tar hela mitt liv ifrån mej, skaffa ett eget istället för att ta mitt.

Har lust att bara skrika rakt ut, det skulle hjälpa, men eftersom jag inte vill att min 3 syskon ska blir hörselskadade eller döva, låter jag nog bli.

 

Min sötnot, älskar dej Misen.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards