jonnahnilsson

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 22 februari 2012 19:00

HAR

Har du ett förhållande? - ja
Har du någonsin haft ett förhållande? - jarå
Har du allt du någonsin önskat? - nästan
Har du syskon? - jaaa
Har du någonsin velat dö? - ja..
Har du en egen dator? - ja
Har du en idol? - nej
Har du några framtidsdrömmar? - har väl mina tankar..
Har du druckit så mycket så du har spytt? - beror på vad, haha
Har du någon fobi? - ja
Har du körkort? - ne, inte direkt..

VEM

Vem vill du träffa nu? - mwihihihi
Vem saknar du? - elias :(
Vem fick du senast ett sms av? - celine
Vem skrev du senast ett sms åt? - elias
Vem är din bästavän? - har ganska många men kimmy är en av dom
Vem skulle du ta med på bio just nu? - svampbob (Y)
Vem är din idol? - har fortfarande igen
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - idioten
Vem vill du prata med just nu? - elias..
Vem bråkade du med sist? - tänker inte skriva det här
Vems hus var du senast i? - mitt?
Vem ringde dig senast? - mami
Vem ringde du senast? - celine

VAD

Vad åt du senast? - kommer inte ihåg, haha
Vad drack du senast? - cola :D
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - HAHA, jo, lätt, gör så!!<3
Vad heter du i mellannamn? - Eva Christina
Vad vill du heta? - gillar inte mitt men vill inte heta nå annat
Vad ska du göra efter det här testet? - ringa celine!
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - har bara en enda önskan, min allra allra allra bästa killkompis tillbaka, jag saknar dej grabben! :'(
Vad för sorts filmer gillar du? - komedi och skräck
Vad har du på dig just nu? - underkläder & en skjorta, HAHA.
Vad ser du om du kollar åt vänster? - ett fönster
Vad hade du velat göra just nu?  sjunga, men kan inte eftersom jag är förkyld :((((
Vad ska du göra imorgon? - vilaaaaaa

SKOLA

Vilken klass går du i? - 6 röd
Trivs du där? - den är väl okej, men jag vill ha min gamla tebaka!
Vem i din klass umgås du mest med hemma? - umgås inte med så många i min ålder på fritiden.
Har du bytt skola nångång? - när jag bytte från körfältet till park
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - hehehe...
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - ja, faktiskt :D
Kommer du bra överens med lärare? - naaaaaae, alla utom jojo & ruth hatar mej..
Vilket är ditt favoritämne? - engelska & musik FFS!

KÄRLEK/SEX

Är du singel? - naaaaae
Vill du vara singel? - NEJNEJNEJ!
Är du romantisk? - haha, ibland kanske xD
Spelar utseendet roll? - egentligen inte mej det är ju utsidan man ser först
Vad är din typ? - typ en bad boy, bruna ögon, brunett, magrutor, lång, typ, haha.
Vem hade du senast sex med? - kör en adrian lyon här då: din mamma!
Har du haft sex utomhus? - wtf?? xD

RANDOM/ÖVRIGT

Vad är klockan just nu? - 19:03
Vad lyssnar du på just nu? - skrillex - scary monsters and nice sprites
Ditt favoritband? - typ takida eller ansiktet
Din favoritartist?  skrillex, ftw :D
Vill du gifta dig i framtiden? - njaaaa
Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - vartsomhelst, bara bort härifrån

Är du helsvensk? - typ inte, är förvirrad..
Har du spotifypremium? -ja!
Vem beundrar du? - mwihihihi
Har du en blogg? - JA.

Av Jonnah Nilsson - 22 februari 2012 17:10

bloggen har haft sääääämst uppdateringar idag, var hemma idag också, eftersom jag fortfarande har feber, inte lika hög, but still, feber. har tillbringat dagen i sängen idag igen då, lyssnat på en jävla massa sommarplågor som är bort glömda, skönt att känna att det finns nån glimt kvar av verkligheten nånstans! elias & jag har sjukaste humorn, sjukaste konversationerna, sjukaste smsen och jag tror faktiskt att vi är det mest hatade paret i hela östersund, HAHA. eftersom både han & jag har vart sjuk hela den här veckan så har vi chattat typ 8-9 timmar varje dag, låter sjukt mycket när man säger det..som ni ser så har jag en ny header, vart inte såååååååååå nöjd men jag har inte tålamodet att göra om det, har asdåligt tålamod och kort stubin om ni fattar. vet inte riktigt vad jag ska blogga om så jag säger tack och hej så länge, bjuder på den här:

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards