jonnahnilsson

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 4 februari 2012 18:12

Sitter och försöker göra en ny header, jag vet att jag bytte för inte så länge sen men jag hade nån awsome idé men den tacka för sig och försvann..åh gud, jag blir så förbannad när mina ideér bara försvinner!Jag lindrar min "arg-het" med att lyssna på Johan Alander ♥ Har precis käkat så jag ska ut och träna för att bränna alla kalorierna, baraföratt jag kan. Tycker det är så skönt att bara vara ute och springa, ensam, bara lyssna på musik och ignorera hela jävla världen.

Ska fortsätta jobba på Headern nu, lateer.

 





Av Jonnah Nilsson - 4 februari 2012 12:42

Har vaknat för en stund sen, tidigt, tidigt, suck..Hade velat sova bort hela dagen, baraföratt jag vet att jag kan!

Idag kommer väl Adde hit, kuligt! Haha, gud vad jag kände mej gammal där..! Men aja, Adde kommer kanske hit och räddar mej från min foreveralone-het, kände mej värsta foreveralone igår, jag bara låg på soffan och kolla på skräck filmer helt ensam, eftersom mamma och Royne gick och la sig vid elva tiden, medans jag låg vaken till..Halv 4 kanske? Så nu är jag ju dööötrött men bestämde mej för att överleva den här dagen oxå, hehe.

Har precis sminkat mej oxå, ska kanske en sväng in till Krokom oxå, vi får se hur det blir! Fick nyss världens normalaste fråga av Anton, eller inte, AHAHAAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHA! Åh, herregud, killar alltså^^

 

Sommar, mitt blonda hår, Gröna Lund åkbandet på handleden, värmen, Stockholm,

att behöva solglasögon när man går ut, klaga över värmen, åh, jag saknar alltihop!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards