jonnahnilsson

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 2 februari 2012 22:47

Alexander McQueen

   

Alexander McQueen är sjukt duktig på hantverk! Kolla bara på den här korallklänningen!

Blir lite halvt kär..klänningen kommer ut i årets vårkollektion.

Av Jonnah Nilsson - 2 februari 2012 14:36

Har kollat på några avsnitt av Glee, förstår inte varför, jag tycker inte ens om det..tidsfördriv.

Slutade 5 över 2 idag, najjs! Eller nej, egentligen inte^^

En sak jag undrar över, varför måste alla sångare i pojkband se så extremt bögig ut? Jag kan inte förstå hur tjejjer kan bli kär i dom, dom kommer ju aldrig bli tillsammans med dom iaf! Eller joo, kanske, men hur stor chans är det om det är ett jätte känt band, som One Direction, det är ju nästan omöjligt ju. Som tillexempel Justin Bieber, jätte många tjejjer är kär i honom, men dom kommer ju aldrig få honom, kanske inte ens träffa honom. Så dom blir ju asförbannade då han skaffar tjej, som Selena Gomez, dom hatar henne men dom kommer inte få Justin Bieber för det. Jag gillar inte Justin Bieber, men jag klandrar inte dom som gör det, alla har rätt att tycka vad dom vill, nmw. Jag förstår fortfarande inte..

 

Bill Kaulitz i Tokio Hotel tillexempel, han ser ju ut som en tjej! Kan inte förstå att jag

älskade dom förut!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards