jonnahnilsson

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 5 februari 2012 21:51

 

                     

Älskar dej oändligt brorsan, du är allt för mej. Utan dej hade det vart kört för längesen. Vi har klarat allt tillsammans, både gråten och skratten. Det har alltid varit du och jag, vi har alltid gjort allting tillsammans. Fuck pojkvänner, jag har dej istället, en bror som finns där för mej och sviker mej aldrig, blod är tjockare än vatten. Du är den bästa, du är den enda. Du är den enda killen jag behöver i mitt liv för att jag ska klara varje dag. Du sårar mej aldrig, som alla andra gör. För du är min bror och jag älskar dej överallt annat på denna jord, min fina bror, du är allt. Pojkvänner kommer och går men syskon består. Jag älskar alla mina syskon, men det är något speciellt med dej. Och än igen, min fina bror, jag älskar dej.♥


Här är lite försenade bilder från mammas födelsedags fest! :)

Av Jonnah Nilsson - 5 februari 2012 18:26

Har kommit hem nu..

Vet inte vad som har hänt med jag har gått å blivit förälskad i Jedward! wtf?? Spelar Lipstick för fullt i hörlurarna, kan inte sluta, typ som om jag vore beroende. Jag har alltid tyckt att dom var rätt så okej men nu är dom kuuung! She's got a lipstick on, here i come, dundundun..Så glad att jag har sett dom, hade ångrat ihjäl mej annaaaaars..! Fuck Justin Beaver när man har Jedward! Eller jag har alltid hatat Justin Beaver men för er andra, haha :)

Har typ inget att göra och sitter och skypar med härliga människor. Ska ringa min bästavän Elise och fråga om vi kan dra till dagiset imorn,  jag och Elise har ju vart kompisar sen vi var 2 år, bästavännergenomhelalivetduochjaggummanjagälskarde
j♥ Vi har inte vart på det där dagiset sen i 1an så vi kom överens om att vi skulle gå dit nån dag - tillsammans. Så jag ska ringa och höra om hon kan imorn, ska bli så kul att träffa dagisfröknarna, vi hade världens bästa fröknar och vi var hela dagisets busigaste ungar :") Vi var alltid dom som ställde till det och alltid var i vägen och förstörde för alla, gammla goda tider! Älskar dej mest vännen, vänner genom livet! Om vi har klarat så många år klarar vi sjukt många till! Puss pårej! ;**

 

Elise och jag på dagis, den dagen vi "gick ut" och skulle börja

skolan! Åh, jag har alltid vart längre än Elise, nu oxå, haha :)

 

Elise, jävla sötprupp! Lilla perfekta du!

Av Jonnah Nilsson - 5 februari 2012 14:47

Jag har underbara vänner, en underbar familj, underbara

lärare som ställer upp för mej och vet hur jag har det.

Jag är lycklig men jag har ett stort svart hål i mitt hjärta,

som inte går att fylla. Jag har en vän, den bästa man kan

ha - när han bryr sig. Det har snart gått ett år nu sen vi

träffades första gången, den 19 februari 2011

Du har stöttat mej hela vägen och alltid hjälpt mej när

jag har behövt dej, 6000 sms på en sommar, vad hände

med alla dom? Betyder dom absolut inget för dej? Om dom

bara är skit, förstår jag inte mening med att det här

fortsätter. Jag känner mej så liten och svag, jag kan inte

nå dej när jag vill, jag behöver dej i min vardag. Du var

den bästa, du var den enda, du var så trygg och nåt sånt

här fick inte hända. Jag har älskat dej hela tiden och det

enda du har gjort är att få mej att gråta. Jag har alltid

hoppats på att du en dag skulle bry dej, men nu har jag

insett att det aldrig kommer hända och jag klarar inte att

bli sårad av dej en gång till. Jag klarar inte av att hoppas

att du skickar ett sms, men att du aldrig gör det. Så vad

är meningen med att ha kontakt men aldrig höras av?

Om vi inte skulle haft nån kontakt överhuvudtaget slipper

jag känna den där besvikna känslan jag får när du inte hör

av dej, då behöver jag inte hoppas på ett sms, för jag vet

att vi inte har någon kontakt alls. Om du släpper taget nu, tar

jag aldrig tag i din hand igen. Aldrig. Valet är ditt. Du bestämmer.

Jag älskar dej föralltid min ängel.

Av Jonnah Nilsson - 5 februari 2012 14:22

Jag vet att jag har haft sääämst blogguppdatering i helgen men det har sina förklarningar, ska bli på ändring på det!

Som ni ser så har jag ändrat headern, som sagt så försvann min idé som va awsoooooome, menmen..Jag vart ganska nöjd iallafall, eller vad tycker ni? :)

Kollade på melodifestivalshelvetet igår, bara för att se vilka som var med..Dom sög! Dom sög så jävla hårt! Alla tycker ju att Sean Banan ska vinna men har ni inte tänkt på att han kommer skämma ut Sverige så brutalt om han vinner? Nästan ingen av dom här länderna som är med i Eurovision Song Contest kan svenska så dom kommer tro att Sverige är ett vrickat jävla land med sinnesjuka jävla artiser. Nej för Sean Banan! Jag kollade på ungefär 3 bidrag sen vart jag less och gick upp på rummet och la mej i sängen och tänkte igenom lite saker..jag drog inte ut och tränade igår eftersom jag är "mörkrädd", eller mörkrädd är jag inte men jag kan bara inte vara ensam i mörker, men för er som känner mej mest och står mej närmast, ni förstår varför, nånting som jag inte tänker skriva här eftersom jag inte "kommit över" det än. Idag så åker jag och mamma hem, skönt, palla att vara mitt ute i ingenstans, finns knappt teckning här..och internet är så jävla segt, jag älskar att sitta vid datorn men man får ingen lust när det är såhär segt lixom..Nejmen, nu måste jag packa ihop och sen åker vi hem, bloggar mer då :)

 

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards