jonnahnilsson

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 14 februari 2012 22:37

har tvättat bort sminket, borstat tänderna osv, sen kom jag på att jag ville ha en pan pizza. så nu sitter jag här och käkar pan pizza och facebookar, livet är underbart ibland, hehe. har fortfarande heeeeeeeeelvetes ont i ryggen och funderar att lägga ut den på blocket. vilka har wordfued? Skriv ert wordfued namn i kommerntarerna! kul att spela med er lixom! har redan ganska många, haha, spelar wordfued med misen (bland annat) just nu, jag ledeeeeeeeeeer, hehe. har inget att blogga om, är sjukt trött och vill bara sova, men kan inte..fuck it.

 

Glad alla hjärtans dag förresten! :)

Av Jonnah Nilsson - 14 februari 2012 14:52

Nyss kommit hem, det snöar som fan ute, fml. om ni inte har märkt det än så hatar jag snö enormt jävla mycket, det är kallt och man kan halka och slå ihjäl sig, fuck it. Ska snart åka iväg på möte, fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.

allting är skit idag, har haft en riktig jävla pissdålig dag, och så måste jag gå och lé fast jag egentligen vill nita dom personer som pratar med mej. har så jävla ont i ryggen & magen oxå, vilket gör mej på allt sämre humör, jävla skitkropp. lyssnar på johan alander och käkar macka, har brist på liv.


du är förjävla underbar du.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards