jonnahnilsson

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 23 februari 2012 20:44

har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte har nåt att blogga om, ganska logiskt faktiskt, haha.

har som sagt vart hemma idag också, men imorn bär det av på skolan igen, vet inte om det är bra eller dåligt, saknar kompisarna & hatar att vara sjuk men jag kan inte direkt säga att jag har saknat den så mycket, haha. såg också att kattfan har tuggat sönder mitt datasladd, den som jag använder när jag överför bilder från mobilen till datorn eller vad man säger, blev riktigt förbannad och från och med nu har jag aldrig nån sladd framme om inte jag är i närheten! i helgen blir det skotertur tror jag, ska försöka ragga med mej nån kompis, blir inte så kul själv direkt med en massa vuxna liksom..fast det är också ganska roligt att åka själv eftersom man kan åka hur snabbt man vill, fast med celine kan jag göra det iallafall eftersom hon också älskar fart! tror jag..

    

jag älskar dej, du är mitt allt, jag klarar det inte om du lämnar mej igen, lova att det inte blir som det blev

förra gången. baby, du får hålla fast vid mej ett tag, för att släppa dej, är nånting jag aldrig kommer göra.

Det är inte falska ord jag sitter här och skriver, det är äkta ord från din flickvän. jag älskar dej plupp.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards