jonnahnilsson

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 12 februari 2012 21:49

Sitter och pratar i telen med Celine just nu.

Vi har enormt roligt och sjunger påhittade visor hit och dit. Det är så skönt att ha någon att prata med som verkligen förstår allting som man pratar om, att man inte behöver förklara allt hela tiden, sånna vänner borde det finnas fler av. Har inte gjort så mycket idag, har bara legat i sängen och njutit av den sista dagen av helgen, så underbart med helg, varför ska den ta slut!? Får nå psykbryt snart..

 


Av Jonnah Nilsson - 12 februari 2012 14:45

 

Elise,

min älskade bästavän. Vi har varit bästa vänner i snart 12 år, jag kan säga redan nu att det kommer hålla förevigt.

Vi klarar av 80 år till tillsammans, eller hur? Det kommer vara du och jag som sitter på ålderdomshemmet tillsammans och är lika eländiga och busiga som vi var på dagis. På dagis var vi dom busigaste ungarna, som alltid

ställde till besvär, som alltid var i vägen. Men så länge vi hade varandra spelade ingenting någon roll hur jobbiga vi var, för det var vi, bara vi som gällde. Som gäller. Du är en sån där vän som man saknar så fort den går därifrån, du är en sån där vän som man vill ha kvar föralltid. Du är en sån där vän som man kan gråta tillsammans med, skratta tillsammans med, hitta på helt jävla fuckade och dumma saker med. En sån där vän som man vet stannar, vad som än händer. En sån där vän som man kan säga alla hemligheter till för man vet att dom stannar där. Vi har bråkat, vi har skrikit, vi har kastat saker på varann, kommer du ihåg alla dom gångerna på dagis som vi gjorde allt det där? Kastade saker på varandra? Men vi har även skrattat, dött av skratt, lekt prins och prinsessa som alla småkidz gör. Jag fick alltid vara prinsen och du prinsessan, alltid, haha, kommer du ihåg? Vi hade underbara dagis fröknar som stog ut med oss så länge, Elisabeth & Cia. Kommer du ihåg att Elisabeth var våran favorit? Och att du bara ville sitta i ritrummet och jag leka i lekrummet? Men vi lämnade aldrig varandra för att den ena ville göra något annat, vi hade tålamod och väntade på varandra, vi gick aldrig ifrån varandra. Precis så som bästavänner aldrig gör.

Jag älskar dej.

Av Jonnah Nilsson - 12 februari 2012 10:50

Jag vet, texten är rosa. Fick damp igår och ändrade den bara, det ser väl inte allt förjävligt ut?

Vaknade nyss av att jag hade solen rakt i ögonen, jag försöker faktiskt sova här soljävel!

Det är söndag och soljäveln "väckte" mej nu, jag hade kunnat sova i minst 2 timmar till, jävla skit.

Kan inte somna om heller så det suger. Har inget att göra idag, så jag funderar på att terror ringa folk nu, för alla sover typ. Åh gud, jag bara MÅSTE göra det! Åh va roligt :D Om ni inte har märkt det så älskar jag att jävlas med folk, ganska extremt oxå :D Åhhhh, jag mååååååååste :DDD


Det kommer blir bra gumman, gör bara som jag har sagt nu.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards