jonnahnilsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 19 februari 2012 17:30

har fortfarande ont i halsen och kan fortfarande knappt gå, fml.

har inte hänt så mycket idag, har vart en rätt så chill idag eftersom det nästan inte finns nåt jag kan göra, får se imorn om jag ens kan gå på skolan, hatar att vara "sjuk" men älskar att vara ledig från skola, typ som resten av världens ungdommar. blev heeeelt plötsligt sjukt less på min header, så jag ska ändra den så fort jag kommer på någon bra idé, som kommer ta ett tag. nu ska jag svulla halstabletter och njuta av det här resten av dagen/kvällen:

baby, you light up my world like nobody else.

Av Jonnah Nilsson - 19 februari 2012 13:08

varför smutsar tjejer ner sitt rykte och bokstavligen trampar ner sin självkänsla bara för att få likes, kommentarer och shares? är det verkligen nödvändigt att lägga ut bilder på te.x facebook i bara underkläder? okej om man är på stranden och står och posar i badkläder i havet men är det verkligen nödvändigt att stå framför spegeln i bara underkläder för att sen lägga ut på internet? det finns så många fler sätt att få uppmärksamhet - på ett bra sätt. tror du att din kille vill skryta om dej för sina kompisar när hans kompisar får se lika mycket av din kropp som din kille får?  haha NEJ.

ni serverar ju er på en plasttallrik, inget silverfat utan en billig jävla plasttallrik!

jag säger inte att alla gör det, men alldeles för många!

ge er tjejer för fan! eller kan någon förklara varför man gör det?!

Av Jonnah Nilsson - 18 februari 2012 21:50

har inte bloggat på flera timmar för att jag orkar helt enkelt inte. träningsvärken & min halsont är kvar, försvinn för i helvete! har legat i soffan hela dagen för att jag inte kan gå, dessutom är det jobbigt att anstränga sig när man har ont i halsen, så det låter jag nog oxå bli. om det inte är bättre idag så får jag nå psykanfall, fatta hur jobbigt det är! ajfyfan! men nu ska jag försöka sova, jag vet att det är tidigt men jag orkar inte vara uppe längre, jag hoppas bara att min halsont och träningsvärken är borta, herrå.


fuck alla hjärtans dag, jag älskar dej varje dag.

Av Jonnah Nilsson - 18 februari 2012 10:54

det var en gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyym kväll igår, jag kan inte röra mej alls, jag kunde nästan inte andas när jag vaknade, mina knän är pajjade och mina vader är som tegelstenar, men jag är glaaad iaf! :D fast sen var det ju tvungen att komma nåra som ville bråka, elias fick en sprucken läpp, flera slag i ansiktet och jag tårar i ögonen, det var lixom inte kul att kolla på, men eftersom adrian höll fast mej och försökte dra mej därifrån så kunde jag inte gå emellan dom eller göra något alls, hellre att jag får en fet jävla smäll på käften än att elias får det! så nu sitter jag i soffan och gör..ingentiiiiiiiiiiiiiiing. har bara jätte ont i hela kroppen, även fast jag vill ut ikväll igen. just nu chattar jag med martina, jag saknar dej sötfisa! eller, okerj, vi träffades igår, meen iaf! haha, nu ska jag fixa mej iordning och sen ska jag facebooka heeeeeeeela dagen, om jag inte har nåt bättre för mej..

 

Av Jonnah Nilsson - 17 februari 2012 13:26

Förlåt för sämst uppdatering men jag har glömt bort att blogga.

just nu sitter jag på skolan i datasalen och försöker att skaffa ett liv, lyckas sådääääääääääääääääääääääääääääääär.

har vart en kort men förjävla dramafylld dag med tårar och bråk, åh herregud, parkskolan asså. Är fett taggad inför we speak music ikväll, tyvärr ska inte filippa gå, men ska bli awsome i alla fall. jag bloggar när jag kommer hem, har u svenska lektion nu, puss.

Av Jonnah Nilsson - 16 februari 2012 09:17

Jag vet, sääämst blogguppdatering meeeeeen min dator fuckade sönder igår..

Iaf så typ precis efter jag skrev mitt förra blogginlägg igår så kom celine till mej med muffins & chocklad, så fort jag fick veta att hon var på gång satt jag igång och baka kladdkaka, yuuuummy! hon åkte hem vid halv 5 tiden och inom kort kom mamma hem med johan alanders bok "punkt" så jag blev enormt glad, satte mej direkt och sträckläste, läste ut den på 1 timme ungefär, jag grät nästan hela boken, så sorglig är den! köp den, det är lungt värt det! men aja, nu måste jag draaaaa för vi har lektion, svenska, vi sitter i datorsalen och alla facebookar, hehe :)


Det som inte dödar dej gör dej bara starkare.

Av Jonnah Nilsson - 15 februari 2012 14:35

slutade 10 över 1 idag eftersom vi missade sovmorgonen i fredags för att vi skulle ha NP. sen dess har jag vart hemma, bara chillat, legat i soffan, lyssnat på musik, legat i soffan, ätit macka, legat i soffan. först på skolan hade vi spanska, det suuuuuuger, sen hade vi SO då vi kollade på nån flyktingfilm, sen hade vi lunch tror jag? sen efter det bild, sen var dagen slut! var 2 brandalarm idag, antingen så hade nån satt igång det eller så var själva brandalarmet fuckat. det var ju så jävla kallt ute idag också, så det var ju dumt att vi behövde gå ut tvåååå gånger bara för att frysa ihjäl när man egentligen hoppades på att skiten skulle brinna ner. menmen sånt är livet..ska hitta på nåt nu, lateeeer!


On the days I can't see ur eyes, I don't even want to open mine.

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards