jonnahnilsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Jonnah Nilsson - 9 februari 2012 21:39

Känner mej lite nere så jag sitter med full volym och skrillex dunkande i lurarna, det blev genast så mycket bättre. Sitter även och läser boken "14 år till salu", en sjukt bra bok som man sträckläser, ett tips: läs den! Den är enormt bra och den är baserad på en sann historia, kanske lite svår attt hitta men det är värt allt jobb, promise. Är sjukt trött så jag ska kanske gå och lägga mej om ett tag, ska tvätta bort sminket nu, bloggar mer imorn.


Jag sätter punkt, vänder blad & går vidare.

Av Jonnah Nilsson - 9 februari 2012 14:31

Kommit hem från skolan för typ en timme sen, skönt. Snart helg igen, kan det bli bättre? Svar nej. Fredag imorn, ännu bättre! :D Idag hade vi en ny spanskalärare om är pensionär egentligen, wtf?? Iaf, när vi slutade spanskalektionen fastnade hon i hissen! xD Fast jag och Filippa var inte där eftersom att hon följde med mej till skolsköterskan och fickk min hand "omlindad" i nåra lager bandage. Kändes bättre idag, men tanke på att jag inte kunde röra handen - eller fingrarna - igår kväll, tur bara att det var vänster, tur i oturen is my middle. Åh juste, idag när 2 killar från nian stog och spelade pingis, standard, så sköt den ena iväg bollen mot vårt håll, inte med flit såklart. Så han gick och leta den och frågade: "Va fan har ni gjort med bollen?!" Då kunde jag inte hålla mej och sa: "Du har väl egna!", asgarv på det då Arjeta och Amanda tycker fortfarande det är skit kul! Säääämst, hehe. Ska draaaa nu, tjaaaråå.


Den här veckan har vart den bästa någonsin, tills igårkväll. Varför är du sur på mej?

Av Jonnah Nilsson - 8 februari 2012 16:07


Men gud! 100 år sen! Om ni undrar vem som står och pratar så är det Oliver, hans lillebror Sebbe filmar..

Det var typ 17+ i vattnet, brrrr! Men efter en vecka blev det 25, somvanligt! :DDD

Av Jonnah Nilsson - 8 februari 2012 15:12

Kommit hem från skolan nyss, och gissa vad jag gjorde idag?! Jag fick Filippas örhänge rakt igenom handen, härligt va? Eller så inte..försov mej oxå så jag missade nationella provet, men det får jag göra nån annan gång, vi hade i typ svenska? Inte kul! Jag kommer inte på en enda sak att blogga om, det suger..men aaaaaaaaaaaajaaaaaaaa jag bloggar när jag har nåt att blogga om!

Brukar aldrig lyssna på Avril men Celine tipsa mej om den här:


Bara för att den är exakt som vår historia, jag skulle kunnat ha skrivit den själv.

Av Jonnah Nilsson - 7 februari 2012 23:58

Du behöver inte falla för mej, men du kan väl snubbla lite..?

Av Jonnah Nilsson - 7 februari 2012 18:50

Som sagt så drog jag ut och sprang, i ungefär en timme - vilket jag ångrar för det var så enormt kallt ute så jag fatta inte att jag var ute i en timme!? Sen efter det tog jag en lååååååååååååååång varmdusch, i nästan en timme oxå, hehe. Imorn vet jag inte vad som händer, kanske drar jag ner på stan och har fethäng på donken i flera timmar eller så drar jag hem och dejtar soffan! Härligt, vill seriöst sova nu, jag är helt slut. Funderar på att skita i att springa och åka skidor istället? Det är ju trots allt vinter och då är det onödigt att springa och frysa ihjäl..nu ska jag käka, jag bloggar mer imorgon, jag är alldeles för trött nu, hörs!


Det var så jävla skönt att höra din röst,

du har ingen aning om hur mycket jag

älskar & saknar dej, för det går inte att

beskriva i ord.


Av Jonnah Nilsson - 7 februari 2012 15:00

Har precis kommit hem från skolan.

Gick hem med Amanda somvanligt, fast på vägen träffade vi Henka, Elias F och Eric, nåra i våran förra klass, var sjukt längesen jag träffade Henka nu så det var ju kul! Anton kanske kommer hit idag oxå, vet inte riktigt hur det blir än, vi får väl se! :D Har typ inget att blogga om förutom min pissdåliga dag på skolan, den sög verkligen! Hatar tisdagar, två NO-lektioner, en matte-lektion, en Idrotts-lektion och Engelska-lektion. Ifs gillar ja Engelska, har världens grymmaste lärare, Jojo. Kung ju. Nu ska jag ut och springa, hörs!

 

Av Jonnah Nilsson - 6 februari 2012 19:42

Har nyss kommit hem från Celine, har inte bloggat för att jag inte har haft tillgång till dator.

Idag gick jag hem från skolan med Amanda, sen gick hon hem och då kom Anton, sen efter typ 1 timme skulle han dra hem så han lura ner mej på stan för att ta bussen till Brunflo, sen orka jag inte gå hem så jag ringde Celine och fråga om jag kunde vara med henne, sen skulle mamma åka och handla så hon kom och hämta mej. Jag och Celine hade skitmysigt, vi bara satt och prata om allt möjligt och "spelade lite"..så glad att man kan ha sånna stunder med underbara personer. Annas har det inte hänt så mycket..nämen hoppsan! Hittade Cola flaskan som Anton hade köpt som vi inte drack ur, så nu får jag hela B)) Har typ inget att berätta..så vi hörs!

Sök i bloggen

Presentation


Välkommen till dej som precis har klickat in dej på min blogg! Jag heter Jonnah och är en tjej på 13 år. Här får ni läsa om allt möjligt, mest om min vardag. Hoppas du stannar!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards